Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Oleme täheldanud, et probleemid tekivad, kui on nõrk internetikiirus või arvuti riist- või tarkvaraga mingid probleemid.

Kahjuks ei saa me tagantjärele uurida, milles võis asi olla, seega anna palun probleemist teada esimesel võimalusel!

On aidanud näiteks see, et osaletakse mobiiltelefoniga või vahetatakse arvutit. Kindlasti tasub proovida ka mõne teise brauseriga.


Ühenduvuse probleemide puhul soovitame:

  • Veebibrauseri vahetus - mitte kasutada Internet Explorerit või Safarit.
  • Internetipakkuja vahetus - mobiilne internet püsiühenduse asemel või vastupidi, WiFi asemel kaabel jne.
  • Seadme vahetus - arvuti asemel telefon või teine arvuti või vastupidi.


Muid probleeme ja nende lahendusi:

  • Seansiga liitumisel tuleb mikrofon kohe valida, sest seda valikut ei saa hiljem tagantjärele teha.


Küsimuste korral kirjuta moodle@harno.ee ja meie kasutajatugi tuleb sulle appi!

Seotud artiklid